stampe96 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 jag kör namn:eragon96 klass:swordman ras:lance server:mystic oceas-aegean ocean lvl:22 jag kör namn:eragon96 klass:swordman ras:lance server:mystic oceas-aegean ocean lvl:22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nutapuss Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Yup någon som gör det? vad för lvl är du? class ?vilken server? och vad din gubbe heter förståss :P ! sj: Namn: Sp3ty Lvl: 50 Class: crusader Server: Dream Island - Phoenix isle (=! Heejsan :) Jag är ny på tales of pirates. jag är tjejen med pilbåge lvl 34. vet du vad jag ska göra för att levle så fort som möjlugt och vilka skills som är bra att ha för mig osv ? vad ska jag döda ? vilka levlar ? jag är helt ny på onlinespel och jag förstår mig inte på deras hemsida.. Tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wii98 Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 (redigerat) Är Hunter lv 22 :) Redigerat 20 Mars 2008 av wii98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 har spelat lite förut. var swordsman på lvl 30 nånting. spelade det bara i ca 1 vecka sen tröttnade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.