knightfight Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 hur ändrar man multiplayer skärmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Ursäkta? Vád menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 hur ändrar man multiplayer skärmen Vad menar du? Hur rutan är uppdelad när man lirar lr? Tror inte det går tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Gå in på Options >> Multiplayer >> Screen Mode Vet inte om det finns bara gissade XD För jag har för mig det var så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) Har skärmen delats sig så att den ena är åt vänster och den andra höger? istället för att en är uppe och en nere. Redigerat 6 Oktober 2007 av Mac91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Har skärmen delats sig så att den ena är åt vänster och den andra höger? istället för att en är uppe och en nere. Japp ungefär så han menade tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) jag visste inte ens att man kunde ändra det O_o EDIT: flytta till halo forumet förresten Redigerat 7 Oktober 2007 av 940220 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg