Gäst -Snake_bite- Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Är det bara jag som har blivit ovänn med mina bästa kompisar utan att jag gjorde något???, då får jag vara ensam i skolan och ensam ute..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag har varit det , men säg bara förlåt så ordnar det sig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Japp det gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag har varit det , men säg bara förlåt så ordnar det sig ;) Jag sa förlåt, men han sa -* det går inte, tiden får förlåt *, han sa något i den stilen..., jag hade inte ens gjort något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Hade du inte gjort nåt ?! Varför blev ni ovänner då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (-Snake_bite- @ 07/03-2004 10:46:04) Jag har varit det , men säg bara förlåt så ordnar det sig ;) Jag sa förlåt, men han sa -* det går inte, tiden får förlåt *, han sa något i den stilen..., jag hade inte ens gjort något Konstig vän som inte ens kan förlåta sin vän! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Hade du inte gjort nåt ?! Varför blev ni ovänner då ? Jag fråga -* är du sur på mig?? * och han sa -* ja, det är jag * och jag sa -* vad har jag gjort för att du e sur på mig?? * och han svarade -* något *..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Vänta nåra dar så kanske han säger förlåt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Vänta nåra dar så kanske han säger förlåt . Jag tror han menar månader...., det här hände oxå min storebror och hans storebror, och sen efter typ 4 år blev min storebror kompis med hans storebror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Var tjatig då .... Tjata om att bli vänner igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Eller kolla om han har stygn rumt huvet. Isf så har han inte din kompis hjärna. Elller säg till fröken att ni bråAT SÅ FÅR NI VÄLL REDA UT DERT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 häng med några andra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.