Gäst Weavile Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 Onix, bara för att d är blind ska d inte påverka alla andra. Läs igenom igen och sen kan d fråga morsan om d har läst rätt. -_-Du har bra humor :lol: .
Wendos Skrivet 28 September 2007 Författare Rapport Skrivet 28 September 2007 (redigerat) Gabite kommer jag nog att fortsätta träna sedan hade jag tänkt att vänta lite med dialga och palkia så det här blir min"trupp": Gabite empoleon Rampardos lucario infernape torterra Har ingen Razor Claw så Sneasel kommer inte o utvecklas :( . Redigerat 28 September 2007 av Wendos
Gäst Weavile Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 Gabite kommer jag nog att fortsätta träna sedan hade jag tänkt att vänta lite med dialga och palkia så det här blir min"trupp": Gabite empoleon Rampardos lucario infernape torterra Har ingen Razor Claw så Sneasel kommer inte o utvecklas :( . Du kan få låna en av mig.
Wendos Skrivet 28 September 2007 Författare Rapport Skrivet 28 September 2007 Låna låter SK#T bra i mina ögon.
Gäst onix8 Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 Låna låter SK#T bra i mina ögon. äää ögon :blink: ompoleon är inte så bra tycker jag
Wendos Skrivet 28 September 2007 Författare Rapport Skrivet 28 September 2007 Oj, menade öron :meddum:
Euphoria Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 (redigerat) Aja, har du bestämt dej Wendos? Redigerat 9 Oktober 2007 av Euphoria
Wendos Skrivet 9 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 ah, mitt lag är just nu: Staraptor Infernape Empoleon Torterra Lucario Grachomp Men ska ta bort Lucario och byta in en "Defense Tank".
Euphoria Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 Ta bort Torterra och ersätt med Weavile. Dumt o ha alla tre starters.
Wendos Skrivet 10 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 Ta bort Torterra och ersätt med Weavile. Dumt o ha alla tre starters.Har nu bestämt mig vilken som ska vara min Defense Tank... Aggron och sedan ska jag ta bort Empoleon, Lucario och Staraptor och hade tänk och fixa en Metagross sedan vet jag inte vilken den sista ska bli ;). P:S: Skriv gärna tips till vilken mer jag ska sätta in i mitt "Pokemon lag".
Gäst Weavile Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 Go go Weavile go go.Det är bra med Weavile Wendos.
Rekommendera inlägg