The Moose Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Köpte Halo 3 på Elgiganten för 399:-! :D Ja jag såg det erbjudandet, riktigt bra, men vad tog dem för Collectors, om dem ens hade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 oddy: nej det e som jag sa men jag antar väl att jag bara får vänta. Men jag har fått ett mail om att den har skickats till posten men ej regestrerats där. hur lång tid tar det?? Kan ta upp till 5 år. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Jaaaaaaa nu har jag skaffat Halo 3 för mina surt fördärvadde pengar :D Men jag kan inte spela det fören på söndag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.