mario Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Asså det är så irriterande om man kör online (som jag då gör) och mitt i allt så krashar det... Om man nu har kört länge i en match, så helt plötsigt krashar det mitt i allt.. Allt helt i onödan. Och hur irriterande är endå inte det. <_< Det är både irriterande för mig själv och andra. Det finns ju dom som joinar ett spel o sen drar ut snabbt (specielt jobbigt när man har fixat många spelare med bra lag)... Då så kommer balansen i o'balans. Man vill ju inte att dom tror att jag är en sådan noob... :unsure: Man kan ju få dåligt rykte, (men det är inte så trovärdigt endå, liksom... vem kommer ihåg nått sånt litet och sprider det till alla) :rolleyes: Ialafall... Hjälp skulle sitta finfint! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cold Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Har du kollat om spelet fungerar på din dator, alltså att din data inte är för seeg? Jag hade samma problem så jag kan göra köra för bra spel på min data . Fast Empire Earth 1 låter lite konstigt att det ska krasha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 14 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Tror jag inte, det hännder typ bara när jag ska ta ner fönstret... Det hännder också för min kompis som jag kör med ibland. :S Och så fryser hans spel ibland pga fläkten också. Men det har nog inge med saken o göra. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Jo, det är så att jag också behöver hjälp. Ibland så kommer jag inte ut på internet. Ni får inga ledtrådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.