Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa Lotro [lord Of The Rings Online]

Prilan

Rekommendera inlägg

• 1 månad senare...

Lotro är ett extremt bra spel enligt mig. Bra att det inte finns rena magiker tbh. Närmsta magiker man kan komma är väll lore-master och minstrel(minstrel är väll mer utav en healer). Men alla klasser kan melee attacker (alltså fysiska) Sen kan vissa någon form av magi. Gillar man inte Sagan om ringen böckerna/flimerna kanske inte det här är ett så himla bra spel att köpa - Fast undantag finns ju.

Jag är helt förälskad i spelet - Äger wow som faen tycker jag. Men vissa gillar päron, vissa gillar äpplen - båda är frukter.

(köp det) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det är ju bara bra. har du läst eller sett någon av sagan om ringen böckerna/filmerna? hur många kan magi där? det finns bara ett fåtal magiker i värden. så du tycker att det hade varit bättre att alla skulle varit gandalf och sprungit runt och sprängt grejer?

btw kan man va de onda på Lotro? alltså vara orcher och sånt?

Ja, du kan vara onda på LOTRO, fast inte på samma sätt som när du kör som de goda.

Finns något som heter Monster Play och då kör du som antingen orch, spindel, uruk-hai eller varg. Du kan dock inte bestämma armor och liknande över dessa varelser, dvs. monster play är mera begränsat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...