Darkspine Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 vill någon byta med mig på pokemon crater? användarnamn:northwindbeast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 har du bra da?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspine Skrivet 27 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 ganska många shinys :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Heter Onlyshinys..så jag tackar nog ja ;) Accar du alla mina bud då? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Jag tar gärna emot så många shinys jag får, Byter först och främst en Torkoal i level 16 (eld). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 alla i mitt party har lv 100 har en regirock om nån vill ha fångade 2 st ps fångade arceus och mew i går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Köper gärna bokstäverna L,U,X,A,X,I,X shiny unows, behöver inte vara ngn bra lvl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkclower Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Kan ni inte göra en länk till pokemon crater Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 http://www.pokemoncrater.com/ väldigt kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.