JePPe9 Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 vafan är koden på basic lvl 1? (the idiot test) SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 vafan är koden på basic lvl 1? (the idiot test) SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG! Du har ingenting på den hemsidan att göra om du inte vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Tja! :) hittade en länk på google idag till det här upplägget från dig, och gillar hackarsidan som du skrev om först, Men känner mig osäker på de svårare delarna. Klarade basic ett lätt.. men skulle typ vilja ställa lite frågor. Om du kan skicka ett medelande till mig genom den här hemsidan skulle jag bli glad :) Vi hörs!! snygg bump du. vafan är koden på basic lvl 1? (the idiot test) SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG! Har du fortfarande inte kommit på den? Efter ca 2 år! xD cae0b34a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Fattar ej html?! Vad är det man behöver deta till basics Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Du kollar i källkoden de första ggrna. Det är inte html som detta handlar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TaNdborsteN Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Ahh... jag orkar inte bli medlem, kör redan 5 olika spel typ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 koden är ju bara error lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 det är random koder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 VArför ska man bumpa upp en snart 1,5 års gammal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.