Bellic Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 känner ingen skillnad på sixaxis och dualshock 2 mer än att finrarna lättare glider av triggerknapparna när man har spelat länge och fått lite handsvett. men liksom, jag tkr inte att den är oanvändbar :rolleyes: men föredrar 360kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Asså, Fingrarna kan inte glida av triggerknapparna, om dem gör det, så är man ju sämst. 360 kontrollen är inte heller oanvändbar, Men ps3 kontrollen är otroligt bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 nej jag är inte sämst, men jag har märkt att du är väldigt dålig så du kanske inte fattar hur fingrarna kan glida av kontrollen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 hm om du har råd gå på ps3 helt enkelt, om du har svårt med pengar så nöj dig med xbox360. om du ee ute efter seriöst verklighets fantesy spel är nog ps3 bäst, den har killzone och fall of men. halo är mer en saga i mina ögon,. du ska nog inte bry dig om spelen som kommer, eftersom dom ee konkurenter det kommer alltid vara spel från xbox du vill ha och samma med ps3,.. spara till ps3 för de bästa,. fast hej xboxen ee jävligt okej endå.¨ ps: nu kanske ni tänker han vill suporta ps3 för han har en, men så är de inte jag har xbox360. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Tänkte köpa Ps3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Jag med. Funtar faktiskt fortfarande på det. Men när jag tänker på saken är det faktiskt bara för MGS 4... En blu-ray spelare finns redan i huset. Nästa inköp får bli en TV istället... Om ekonomin går ihop vill säga :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 §1.13 - Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg