Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 vem har alla spelen till det? tycker ni jag ska köpa alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 på min dator så funkar nästan inget the soms. fast jag har XP professional Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 köp inte the sims för du borde vänta tills the sims2 kommer istället.För alla sims ä tråkiga men 2:an blir nog kanske lite roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 dem är alls inte tråkiga!!!!! :angry: <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 JO man gör typ 4saker ÄTA SOVA GÅ PÅ TOA JOBBA sen gör man ju inte mycke mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Förutom att PRATA, SKAFFA NYA KUNSKAPER, FÅ ETT JOBB, BILDA FAMILJ, DESIGNA HUS, BLI RIK mm Med expansion packen kan du också UPPFOSTRA ETT HUSDJUR, RESA PÅ SEMESTER, HA FESTER, ÅKA TILL STAN, BLI EN KÄNDIS, ANVÄNDA MAGI och några tusen grejer till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Förutom att PRATA, SKAFFA NYA KUNSKAPER, FÅ ETT JOBB, BILDA FAMILJ, DESIGNA HUS, BLI RIK mm Med expansion packen kan du också UPPFOSTRA ETT HUSDJUR, RESA PÅ SEMESTER, HA FESTER, ÅKA TILL STAN, BLI EN KÄNDIS, ANVÄNDA MAGI och några tusen grejer till verkar mycket roligt. *host* noooot *host* :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag tycker inte att du ska köpa alla spel... det räcker med att köpa ett par... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 mm dom e hjättekul! men jag vill gärna att dom ska lägga till så man kan välja när man bildar familj om man ska bli rånare,vanlig ´simm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 ja... det vore en smart idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 har alla utom 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 jag har alla spel som kommit ut, men jag tycker inte att du ska köpa alla om du har ont om pengar. Men om du har ganska mycket pengar över så tycker jag att du ska köpa dom, det är värt pengarna :lol: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.