Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 ele vad det heter, jag tycker det e skitsvårt! vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jaa,det är ganska svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag har bara kört några gånger men det går åt skogen rent ut sagt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag tycker att platinum är för enkelt, kanske inte på vissa banor men jag tycker det. Jag är rätt bra på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 har du varvat det secred? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 har du varvat det secred? Nej, du vet, det är ett väldigt långt spel, många cuper och så. Jag är på näst sista cupen och har klarat ca 20 arcade racing. Jag brukar spela mycket på XBC också. Jag satsar alltid på platinum på alla banor men ibland kan vissa vara så svåra så jag sparar dom tills senare. Nån som brukar spela PGR2 på XBC här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 nope... e det tvåan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 nope... e det tvåan? Öh?? Ja, det har varit tvåan vi snackat om hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg