WidescreeN Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Tjabba. Idag slog jag ut carlito när han hade snipern. Han är den enda bossen jag har mött. Men nu har jag fått två quest. Då man ska gå till machet killen (stavning) och när man ska gå till den affären med bossen i. Jag är bara lvl 7. Och jag har inte slått cletus. Så vilka vapen skall jag använda mot dessa? Har dock ont om tid, så säg inte någo som tar lång tid. ty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Har tyvärr bara ett tips till dig, och det är att träna upp dig i högre level, och använda katana eller svärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Hur tränar man snabbast upp i lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Genom att köra ner sjukt många zombies nere i parkeringshuset. Försök o skaffa "Zombie Genocider" Achievementen och jag lovar att du kommer att gå upp sjukt många lvl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Och dit kommer man genom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Snubben i affären (Steven eller nåt?) är ruskigt lätt, om du menar han med kundvagnen. Dödade honom själv med 2 eller 3 spikpistoler, du vet såna där som ligger bland arbetsredskapen inne i de tomma affärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 dödade adam the clown i lvl.7 :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Jag började om och räddade så många jag kunde, samt klara mycket bossar, och det gick jag upp kanske 10 Lv. genom att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WidescreeN Skrivet 1 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Level 15. Slått dessa psykos nu: Supermarket killen. Han med macheten. Adam the clown. Carlito #1, #2. Jag är fast på domdära cp kidsen med gröna maskar. Varje gång jag fightar dom så får dom uberdamp och kastar gas, sen är jag naken. När jag ska ta id kortet från dom så går alltid mitt vapen isönder och dom brutal dödar mig! :) Ngt tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 (redigerat) När de tar dig till det där lagerrummet så kan du se att de typ står och ber eller nåt, framför ett stort rött skynke. Framme vid skynket ligger ett stort svärd du kan använda. Det finns dessutom lite sämre vapen som en liten stege och lådor som du också kan använda. Du kan hitta mat i lådorna ibland, så öppna de om du har lite liv kvar. Redigerat 1 Oktober 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WidescreeN Skrivet 1 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Level 18, slått Cletus nu :D Klarade dom konstiga freaking anubisarna med gröna maskar. Men dom är där varje gång jag besöker en ny Plaza. Skitjobbigt, ska f*n ta och döda deras ledare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Sean heter ledaren, han är inne i biografen, han är ganska lätt att döda, skaffa Katanan som ligger i Paradise Plaza. Ska inte avslöja nåt men han har en riktigt fräck dödsscen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.