Hoppa till innehåll

Bossarna På Deadrising


WidescreeN

Rekommendera inlägg

Tjabba. Idag slog jag ut carlito när han hade snipern. Han är den enda bossen jag har mött. Men nu har jag fått två quest. Då man ska gå till machet killen (stavning) och när man ska gå till den affären med bossen i.

 

 

Jag är bara lvl 7. Och jag har inte slått cletus. Så vilka vapen skall jag använda mot dessa? Har dock ont om tid, så säg inte någo som tar lång tid. ty

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Level 15.

 

 

Slått dessa psykos nu:

 

Supermarket killen.

Han med macheten.

Adam the clown.

Carlito #1, #2.

 

Jag är fast på domdära cp kidsen med gröna maskar.

 

Varje gång jag fightar dom så får dom uberdamp och kastar gas, sen är jag naken. När jag ska ta id kortet från dom så går alltid mitt vapen isönder och dom brutal dödar mig! :)

 

Ngt tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När de tar dig till det där lagerrummet så kan du se att de typ står och ber eller nåt, framför ett stort rött skynke. Framme vid skynket ligger ett stort svärd du kan använda. Det finns dessutom lite sämre vapen som en liten stege och lådor som du också kan använda. Du kan hitta mat i lådorna ibland, så öppna de om du har lite liv kvar.

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...