AntiVirus Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Omg lmao. Lvl 30 dödat Sean, Machete guy, Cletus, Supermarket guy, han med flaskorna, Adam the clown ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Ge mig en definition på hur svåra normalbossarna är på Dead Rising. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Bossarna är olika svåra beroende på din level och vilka items du använder, om du är level 2 så lär första bossen vara riktigt svår, det var han för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Om man dör på han får man börja om där man sparade sist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Ja, cletus är en badguy. Och jag rekommendera att inte snacka med Jonathan (wii mitt namn osv), Alyssa och ngn annan kille på tredje dagen, för dom har Special forces machinegunes och dom pepprar sönder dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 nesh dom är inte svåra, dödade Adam i lvl.7 och dom tre i bilen i lvl.8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.