Luxaxix Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 När tror ni det kommer PayByPhone till RuneScape i Sverige? Hoppas det kommer snart! fundrar på att bli member ifall det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Så snart kanske.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Kanske sent, nästa år haha. Jag tror inte det kommer så snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 nepp det är väl inte så troligt, men har Jagex typ någon E-mail som man kan mejla till och säga att man vill ha PayByPhone i sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 rs är inte så stor i svergie och det finns redan en tråd om detta,och svergie måste ha mer spelare för det ska komma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Jo, men jag orkar inte leta igenom 59 sidor för att hita den tråden... Islan har väl typ det eller? dom är knappast mer spelare än vi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 de måste greja skit och sånt med företag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Jo men jag tror att dom tjänar rätt mycket mer pengar om dom inför PBP i sverige. vad jag har hört så är det många föräldrar som inte vill ge ut sina bankgrejer... + att många barn vill inte säga till sina föräldrar att dom vill slösa pengar på ett onlinespel (rätt dumt att inte säga att man är member men...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 ja du tänker rätt där men telia och de kanske inte orkar med sånt? annars skulle de ha gjort det för länge sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Nä jag tror inte man kan maila Jagex. De säger ju också att Jagex aldrig mailar dej utan använder din inkorg på hemsidan för att maila. Men annars kan du ju maila till Postie Pete :P haha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Jo men om ni hittar någon mailadress så kan ni väl skapa ett ämne här så mailar alla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg