Gäst TheOracle Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 :S men asså du håller väll med bara kolla på hans inlägg LOL! Han har dissat sig själv 157 ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Okej... då vet man ju det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Oracle: Han har inte dissat sig själv, det e bara du som ska vara "störst och bäst" hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Ok vad är detta "trög jag? jag visade en länk där han visade att han hade pengarna och då skriver du: han har visat. precis när jag har visat att han har visat!" Sen kan du ta och läsa det jag skrev i inlägget innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Oracle du överdriver, båda ni måste släppa det där löjliga tjafset. Och Mithril , jag vet inte varför jag ska tro dej. Visst även om du har alla saker du påstår dej ha så har du ju knappast tjänat själv eftersom du haft så många scamming trådar här på fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 oracle nu har du gått lite för långt kom ner från himmlen lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 (redigerat) Skulle möjligtvis skrivit "just det" men då börjar han igen. Snälla mithril kan jag inte få köpa rs cash? Redigerat 1 Oktober 2007 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 ska se vad som blir över så kanse du kan få nåra hundra k:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Ajja Luxaxis Förlåt då... P.S Mithil xD Men asså ska snart få 1500 fm av en användare Så du får 4000 fm för 5 m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Tack (men snälla jag heter Luxaxix inte luxaxis!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Det är typ fler än 150 på fuska som säger luxaxis XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Jo jag vet, men jag kan ju inte direkt starta en tråd där jag säger vad jag heter ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg