Gäst TheOracle Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Jo jag vet, men jag kan ju inte direkt starta en tråd där jag säger vad jag heter ;) XD + mithril kanske om du svarar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Jo jag vet, men jag kan ju inte direkt starta en tråd där jag säger vad jag heter ;) XD + mithril kanske om du svarar? vad är de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 OMG jag skrev: "Mithil xD Men asså ska snart få 1500 fm av en användare Så du får 4000 fm för 4m" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 OMG jag skrev: "Mithil xD Men asså ska snart få 1500 fm av en användare Så du får 4000 fm för 4m"vill nog ha lite mer tar irl cash också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Mithril, för typ 1 månad sen stod det att du var P11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 har inte varit ine på fuska 2 månader lol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Men för typ 2 månader sen då, det stod iallafall P11 eller yngre tom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 nej det gjorde det inte har alltid varit så,vad har detta med detta trådet att göra inga offtopic please. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Blabla, och jag säger som alla andra. Ingen kommer att köpa dina 5m för mer än 15k Fm, ingen har knappt så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Haha vad kul, han fejkar sin ålder http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/folder_profile_portal/user-online.pngmithril P15 Sist var han väll 9? 10? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Haha vad kul, han fejkar sin ålder http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/folder_profile_portal/user-online.pngmithril P15 Sist var han väll 9? 10? Haha ja, det var det jag tyckte. Men nej, han har tydligen varit 15 hela sitt liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Blabla, och jag säger som alla andra. Ingen kommer att köpa dina 5m för mer än 15k Fm, ingen har knappt så mycket.kanske nån som kommer och gör det vara spammar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg