mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Blabla, och jag säger som alla andra. Ingen kommer att köpa dina 5m för mer än 15k Fm, ingen har knappt så mycket.kanske nån som kommer och gör det vara spammar du? Prata svenska tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Haha vad kul, han fejkar sin ålder http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/folder_profile_portal/user-online.pngmithril P15 Sist var han väll 9? 10? Haha ja, det var det jag tyckte. Men nej, han har tydligen varit 15 hela sitt liv. För att han skriver NOOB och sånt, kan inte stava, inge komma eller punkt, så fejkar han sin ålder? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Haha vad kul, han fejkar sin ålder http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/folder_profile_portal/user-online.pngmithril P15 Sist var han väll 9? 10? Haha ja, det var det jag tyckte. Men nej, han har tydligen varit 15 hela sitt liv. För att han skriver NOOB och sånt, kan inte stava, inge komma eller punkt, så fejkar han sin ålder? ^^ Exakt, eller så tror han att detta är en dating sajt och på så sätt kan han kanske få sitt livs första pussy med en högre ålder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Omg kan ni hålla er till Topic! p.s det stod P11 :P Mithril LOL! 1 mille = typ 30-40 kr 4 mille = 130 kr 4,5k fm = 135 Kr LOL Du ska ha mer? Dröm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Omg kan ni hålla er till Topic! p.s det stod P11 :P Mithril LOL! 1 mille = typ 30-40 kr 4 mille = 130 kr 4,5k fm = 135 Kr LOL Du ska ha mer? Dröm. Ok, nu har vi det avklarat. Hehe. Och ja, säger som Oracle. DRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Omg kan ni hålla er till Topic! p.s det stod P11 :P Mithril LOL! 1 mille = typ 30-40 kr 4 mille = 130 kr 4,5k fm = 135 Kr LOL Du ska ha mer? Dröm. lol fm gör inte ett enda skit lol? det bara hjälper sidan inget annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Blabla, och jag säger som alla andra. Ingen kommer att köpa dina 5m för mer än 15k Fm, ingen har knappt så mycket.kanske nån som kommer och gör det vara spammar du? Take that on swedish, thanks ;)OnTopic: DRÖÖM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Omg kan ni hålla er till Topic! p.s det stod P11 :P Mithril LOL! 1 mille = typ 30-40 kr 4 mille = 130 kr 4,5k fm = 135 Kr LOL Du ska ha mer? Dröm. lol fm gör inte ett enda skit lol? det bara hjälper sidan inget annat Som om RS money gör det då, det är bara ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 LOL mithril om du inte vill ha fm ska du inte skriva säljer 5mil för fm! f*n va patetiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 LOL mithril om du inte vill ha fm ska du inte skriva säljer 5mil för fm! f*n va patetiskt han pratade o.ft ville få tyst på han men nu ska jag se på en film kommer tbx imån hoppas jag har en bra bjud då hej då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Du skrev ju att FM suger! Lol ingen bjuder mer än mig ingen har råd! och dom som har råd lirar WoW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 har en bjud på msn på 10k fm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg