SweTime Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Jag har fastnat på ett uppdrag.. Man kör en liten Goblin och ska ta bort en massa hinder och sånt.. Sen är det en motståndar helikopter som lägger dit alla grejjer.. Svårt o förklara ;P Hoppas nån fattar.. Hur ska jag göra för att lyckas ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweTime Skrivet 29 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Sorry .. San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Kämpa på, du måste lyfta upp sakerna och hämta bomber från basen när du ska spränga panzar vagnar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Jag tycker att det är lättast att spränga alla fiender först och sen låta honom åka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 uppdraget han är på är Zeros uppdrag New Models army mitt tips är att du spränger alla pansavagnarna först sen när du gjort det så sätt dit broar och ta bort hinder så gjorde jag jag klarade det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Hmm.. prova med CPKTNWT (Om det är på dator) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweTime Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Behöver hjälp med ett till! Jag är hos Woozie och ska göra något dykar jobb (?) Och då står det ''You need more practise under water.'' Jag har simmat under vatten jätte länge tills jag knappt har något liv kvar. Finns det någon ''Dykar skola'' eller nått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Behöver hjälp med ett till! Jag är hos Woozie och ska göra något dykar jobb (?) Och då står det ''You need more practise under water.'' Jag har simmat under vatten jätte länge tills jag knappt har något liv kvar. Finns det någon ''Dykar skola'' eller nått? Låt din underwater skill (glömde vade hette, men inte stamina iaf) växa ungefär 3-4 ggr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweTime Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Behöver hjälp med ett till! Jag är hos Woozie och ska göra något dykar jobb (?) Och då står det ''You need more practise under water.'' Jag har simmat under vatten jätte länge tills jag knappt har något liv kvar. Finns det någon ''Dykar skola'' eller nått? Låt din underwater skill (glömde vade hette, men inte stamina iaf) växa ungefär 3-4 ggr. Men hur gör jag det ? Har simmat under vattnet jätte länge och dör nästan. Finns det nån dykarskola ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Behöver hjälp med ett till! Jag är hos Woozie och ska göra något dykar jobb (?) Och då står det ''You need more practise under water.'' Jag har simmat under vatten jätte länge tills jag knappt har något liv kvar. Finns det någon ''Dykar skola'' eller nått? Låt din underwater skill (glömde vade hette, men inte stamina iaf) växa ungefär 3-4 ggr. Men hur gör jag det ? Har simmat under vattnet jätte länge och dör nästan. Finns det nån dykarskola ? Nej, finns ingen dykarskola. fortsätt vara under vattnet så kommer Lung capacity upp. Du ska hålla på så ganska länge i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Gör precis så som jojje sa hoppa i vattnet och simma länge så kommer lung capacity upp och när den har kommit en bit så åk till uppdraget så garanterar jag att du får det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg