Hoppa till innehåll

För Elaka Mot Fusk!


trixie09
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan alla fuskare!

 

Jag har kollat runt lite i vissa fusk som tillhör...

...Uppföljaren till världens mest sålda PC spel EVER! ( The sims2 )

Och kommit fram till följande:

 

1. Var inte så nedlåtande när ni ser ett fusk som du tycker: Men det där är ju det första fusket man lär sig ju!

Tänk på att bara för att DU vet det betyder det inte att RESTEN vet det!

 

2. Vi behöver fler som säger ifrån! Ser du i komentarerna efter fusket att folk reagerar negativt för att det är sååå gammalt? Säg ifrån! Jag tror att i stort sätt ALLA har blivit låg på det här viset, för ALLA har varit nybörjare!

 

3. Till alla negativos där ute: SKÄRP ER! Ni har också varit nybörjare! ALLA har det.

 

4. Till alla som blir utsatta för negativos: ta det lugnt, det kommer antagligen att gå över, och nu när NI vet hur det känns att bli behandlad på detta vis, så kanske ni kommer vara snälla och kanske vara GLAD för att någon vågat lägga ut gammla fusk på internet, För det är så, Framtidens medlemmar har chansen att ändra den här SKITEN!

 

 

Det var allt, hoppas att ni hjälper mig med det här, för det är trots allt bara vi som kan ändra oss själva.

 

Med vänliga fusk: Emelie alias Trixie09

 

PS. jag är elva, jag tycker följande är väldigt... BARSLIGT! : Vissa som är negativa ute på fuska är ibland över trettio, med andra ord: Små grytor har också öron. XD DS :D

Redigerat av trixie09
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan alla fuskare!

 

Jag har kollat runt lite i vissa fusk som tillhör...

...Uppföljaren till världens mest sålda PC spel EVER! ( The sims2 )

Och kommit fram till följande:

 

1. Var inte så nedlåtande när ni ser ett fusk som du tycker: Men det där är ju det första fusket man lär sig ju!

Tänk på att bara för att DU vet det betyder det inte att RESTEN vet det!

 

2. Vi behöver fler som säger ifrån! Ser du i komentarerna efter fusket att folk reagerar negativt för att det är sååå gammalt? Säg ifrån! Jag tror att i stort sätt ALLA har blivit låg på det här viset, för ALLA har varit nybörjare!

 

3. Till alla negativos där ute: SKÄRP ER! Ni har också varit nybörjare! ALLA har det.

 

4. Till alla som blir utsatta för negativos: ta det lugnt, det kommer antagligen att gå över, och nu när NI vet hur det känns att bli behandlad på detta vis, så kanske ni kommer vara snälla och kanske vara GLAD för att någon vågat lägga ut gammla fusk på internet, För det är så, Framtidens medlemmar har chansen att ändra den här SKITEN!

 

 

Det var allt, hoppas att ni hjälper mig med det här, för det är trots allt bara vi som kan ändra oss själva.

 

Med vänliga fusk: Emelie alias Trixie09

 

PS. jag är elva, jag tycker följande är väldigt... BARSLIGT! : Vissa som är negativa ute på fuska är ibland över trettio, med andra ord: Små grytor har också öron. XD DS :D

JA!

Ellerhur... Det är jobbigt att alla måste hålla på som dom gör! :S

Varför ens orka skriva GAMMMMMMAAAAAAAAAALT!!!!!!!!!!!

Varför inte bara strunta i att skriva och tycka att... Nej men titta! En som tänker på andra och lägger ut nåt som vissa kanske inte skulle veta.. Vilken snäll person ;)

Nej istället ska vissa bara vara så tråkiga -.-

Håller med dig hur som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...