Hoppa till innehåll

Kolla In Denna Film När Homer Sjunger Spider Pig Fast På Italienska ;)

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vilka fula röster dom italienska Simpsons har. Undrar hurdant dom hade låtit på svenska?

min kompis har simspon filmen på svenska han säger att det låter jätte dåligt

Skrivet

Vilka fula röster dom italienska Simpsons har. Undrar hurdant dom hade låtit på svenska?

min kompis har simspon filmen på svenska han säger att det låter jätte dåligt

Och han har rätt.

BTT: Låter helknäppt

• 2 månader senare...
Gäst Mindtwistah
Skrivet

Tråkig, alla tre :/

Den italienska rösten passar rejält bra om man jämför med andra länders dubbningar x|

Gäst TheWho
Skrivet

Haha, dom dubbar the simpsons på franska. Undra hur spider-pig låtar då?

Det är klart, i Frankrike dubbar man egentligen nästan allting. Jag har sett filmen på franska, och allt låter förjävligt även om jag förstår språket.

Förövrigt sjunger Homer såhär:

Spider-cochon, spider-cochon, il peut marcher au plafond. Est-ce qu'il peut faire une toile ? Bien sur que non c'est un cochon ! Prends garde, spider-cochon est lá !

Skrivet

Haha, dom dubbar the simpsons på franska. Undra hur spider-pig låtar då?

Det är klart, i Frankrike dubbar man egentligen nästan allting. Jag har sett filmen på franska, och allt låter förjävligt även om jag förstår språket.

Förövrigt sjunger Homer såhär:

Spider-cochon, spider-cochon, il peut marcher au plafond. Est-ce qu'il peut faire une toile ? Bien sur que non c'est un cochon ! Prends garde, spider-cochon est lá !

Va fult! :lol:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...