ajar Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Har funnit en i besynnerlighet konstig sak på Oblivion, nämligen ett nedbrunnet hus, öster om Imperial City. Det är nog inte så svårt att finna, det ligger längs "The Blue Road", som är vägen från Imperial City till Cheydinhal. På vägen kan man b.la. hitta Roland Jenseric's Cabin (en liten bondgård) och Barren Cave. I alla fall, vid det ned brunna huset finns det en skylt där det står "All Things Alcehemical", som ju är en affär i Skingrad (tror jag, jag evt att det finns en affär som heter så men inte i vilken stad den ligger.) Varför är det nedbrunnet och vem ägde det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Det huset har länge varit ett mysterium även för mig. Vi kan ju dock anta att Fahlanu Laluu (orka stava) hade sin affär där förr, innan den till synes brann ner och hon flyttade till Skingrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 (redigerat) Först trodde jag att den hörde ihop med det lilla samhället Cropsford, som ju byggs upp efter questet "Goblin Trouble", fast jag hade blandat ihop vägarnas namn. Redigerat 30 September 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Först trodde jag att den hörde ihop med det lilla samhället Cropsford, som ju byggs upp efter questet "Goblin Trouble", fast jag hade blandat ihop vägarnas namn. Ja, den byn ligger ju lååångt därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Ok, nu har jag tagit reda på vad som verkligen hände med affären. Du hade rätt, Falanu Hlaalu hade sin affär där innan, men nu har han flyttat den till Skingrad. Mer information här: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Unmarked...ings_Alchemical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Visst är Roland Jenseric med i jaga/döda vampyrer questet i Imperial City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Jo, men han har inget med affären att göra. Hans hus ligger bara relativt nära den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.