Gäst XPLOSIV Skrivet 30 September 2007 Rapport Skrivet 30 September 2007 När jag ska spara en film med WMM Så är alla menyer fuckd upp...och om jag försöker spara så försöker den Bränna in till CD.. och den krashar när man trycker på nått... Hur fixar man? Citera
Estevan137 Skrivet 30 September 2007 Rapport Skrivet 30 September 2007 Ta bort den och ladda ner om. Citera
Gäst XPLOSIV Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Men hittar inte nedladdningen...Utom dom som leder till Microsofts Hemsida vilket säger : "Ladda ner SP2" men jag vill inte ha SP2...vill bara ha nya Movie Maker. Citera
Fality Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Men hittar inte nedladdningen...Utom dom som leder till Microsofts Hemsida vilket säger : "Ladda ner SP2" men jag vill inte ha SP2...vill bara ha nya Movie Maker. De nyare versionerna kräver SP2 You can also download SP2 and Movie Maker 2.1 from Microsoft Update. If you cannot use Automatic Updates or download SP2 via Windows Update, order a CD. Försök med en äldre version (om du kan hitta en) Citera
Gäst XPLOSIV Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 You can also download SP2 and Movie Maker 2.1 from Microsoft Update. If you cannot use Automatic Updates or download SP2 via Windows Update, order a CD. Försök med en äldre version (om du kan hitta en) Men det är 2.1 jag fixade från någon skumm hemsida...Men jag vill inte ha SP2.. Och ingen äldre version för dom har typ 1sek mellanrum på bilder...2.1 har 0,125 så man kan göra små roliga kortfilmer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.