Matski Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Jajjemän. Jag gör det i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Men i mitten av banan, när man ska skapa explosionen för att spränga den nya halon så är ju fienden dum i huvet och bara står och tittar på. Det är bara att assassinata dem. vart snackar du om då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Alldeles efter att man hämtat Cortana så är fienden idioter och bara står still. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Alldeles efter att man hämtat Cortana så är fienden idioter och bara står still. kanske ett fel i ditt spel för det gör dom inte på mitt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Är vi inte lite offtopic? Det verkar så. Jag tycker City suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Är vi inte lite offtopic? Det verkar så. Jag tycker City suger. ja det tycker väl vi alla. inte för att jag vet va det e för tidning men jag tycker den suger nu när dom skrev en dålig recension om Halo 3 XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulliboy Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 cortana banan är jättejobbig, men den är så kul pga att man får en shotgun som man kan ha mycket kul med :D:D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Alldeles efter att man hämtat Cortana så är fienden idioter och bara står still. kanske ett fel i ditt spel för det gör dom inte på mitt spel. Kanske det isf... Men allvarligt, i det rummet alldeles efter att man räddat Cortana så står de bara still och glor in i väggen, man kan springa runt och assassinata dem. Jag älskar btw The Ark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 klarar jag den jäkla "the covenant" på legendary så får jag 250G! den e så lång bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 klarar jag den jäkla "the covenant" på legendary så får jag 250G! den e så lång bara... Ja, men underbar... :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 klarar jag den jäkla "the covenant" på legendary så får jag 250G! den e så lång bara... Den är ju en av de enklare. :P Bara att äga allt med de vapen du får. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 så ska jag klara meta game på den också. banan och meta game är aslätt jag vet. (men lång) man måste komma ihåg att spara sin splazer till wraithen vid det första tornet. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg