Mosa1nagant Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Är Major nuÄr du allmänt bra på Halo 3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Ja ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
camoranesi Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag är Captain grade 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halo3isbest Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Själv är man väll gunnery sergant (grad 2) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Ja ^^Jag tycker att alla svenska är bäst på Halo 3. Alla amerikanare suger på det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Ja ^^Jag tycker att alla svenska är bäst på Halo 3. Alla amerikanare suger på det :D Aa, men de är fler amerikanare som kör och då är det ju också större chans att få möta en dålig. Är Commander nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 har inte live! Fattar inte hur man får det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Ja ^^ Jag tycker att alla svenska är bäst på Halo 3. Alla amerikanare suger på det :D Aa, men de är fler amerikanare som kör och då är det ju också större chans att få möta en dålig. Är Commander nu. Vad kör du för att komma snabbt upp i rank? Jag kör team-slayer iallafall. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Man köper det på typ EB Games Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Ja ^^ Jag tycker att alla svenska är bäst på Halo 3. Alla amerikanare suger på det :D Aa, men de är fler amerikanare som kör och då är det ju också större chans att få möta en dålig. Är Commander nu. Vad kör du för att komma snabbt upp i rank? Jag kör team-slayer iallafall. :D Jag kör mest Lone Wolves, är Colonel nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 (redigerat) 4 exp kvar till löjtnant (Marcu9) jag tycker det är lättast att få EXP i lone wolfes för det räcker att man kommer 1,2,3 och det är ju bara 5-6 spelare sedan är rocket race lätt också för man e 4 lag och man får exp om man kommer 1,2,3 alltså får 6 av 8 ett EXP EDIT: Nu e jag Captain med 120 EXP fast bara 20 highest skill =( ,kör mest rumble pit Redigerat 19 November 2007 av 940220 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Captain .Snart grade 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg