Halo_Winner Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jag är Commander, grad 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Colonel, med 2 mer Exp än xpliT då han mest spelar Call of Duty 4. :) Har dessutom spelat färre matcher så jag har ett bättre snitt. :P Har för övrigt 20 Exp. kvar till Brigadier. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Bara Liutenant, typ 80 exp. =P 24 i highest skill dock. Kör i princip bara Team Slayer, ibland Lone Wolves. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Då var man Brigadier. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 har spelat för mycke assassins creed så man har ju inte fått så värst hög rank. bara Captain Grad 2 -_- ska lira lite call of duty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulliboy Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 jag var captain, men jag har ett nytt live så nu e jag bara sergant.. men jag brukar köra team slayer med min bror.. för då äger vi nästintill alltid:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Captain! 32 i highest skill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 nu är man tillbaka från egypten så man kan ju lira lite sen kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Blev Commander idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 grattis :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Idag hade jag tänkt börja jobba för General rankingen. Har spelat väldigt mycket Guitar Hero och The Orange Box på sistone men nu ska jag satsa på Halo igen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Idag hade jag tänkt börja jobba för General rankingen. Har spelat väldigt mycket Guitar Hero och The Orange Box på sistone men nu ska jag satsa på Halo igen. :)Gött! =) Själv började jag nyligen och är bara Gunnery Sergeant. Ska försöka dra upp några grades idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg