Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Aso100
Skrivet

tja

jag ville veta hur man använder artmoney allså jag vill att det ska vara låtsas full rune t.ex och sedan när jag tradar den

så ser han full rune men när vi accepterar det så försvinner full rune jag ger 1000fm för den som svarar hur man använder den allså artmoney jag vet var man kan få tag i den men hur gör man så???

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Aso100
Skrivet

och men det är i alla fall ett fusk, detta är ett fusk forum och man får fuska hur mycket man vill!

Skrivet

Aso, sluta leka scammer! det är rätt töntigt, kul att lura folk som kanske har jobbat till sig 200K på hederligt sätt och sen så lurar du dom på det, har du känt på det själv nån gång?

Gäst Aso100
Skrivet

men ni får alla mina fm sa jag och bry er inte om mig och om jag bryter mot reglerna jag blir bannad inte du

Gäst TheOracle
Skrivet

Ok skciakr pm med instruktioner

Om jag får 1400 fm

Gäst mithril
Skrivet

ge mig 900 så skickar jag alla info=) med bilder och video

Gäst TheOracle
Skrivet

TOLATe har redan skickat allt han behöver och om jag inte får FM så anmäler jag för jag var först

Gäst mithril
Skrivet

tja

jag ville veta hur man använder artmoney allså jag vill att det ska vara låtsas full rune t.ex och sedan när jag tradar den

så ser han full rune men när vi accepterar det så försvinner full rune jag ger 1000fm för den som svarar hur man använder den allså artmoney jag vet var man kan få tag i den men hur gör man så???

du har fattar lite fel det är inte så artmoney funkar de pengarna går bort när du tradar eller har de i banken
Skrivet

Artmoney funkar inte för Runescape eller liknande onlinespel. Artmoney gör bara så ATT DU ser vad du vill se.

exempel: du har 5 guld, men du vill ha 500guld.

så fuskar du lite med artmoney: vips du har 500g! men bara DU KAN se dom, försöker du ge bort dom 500g så går det inte, för att den andre spelaren ser bara dom där 5 gulden i trade rutan.

• Skapa ny...