Gäst onix8 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 vem vill ha min shiny shinx i lv 5 alltså byta vill helst ha en i lv 100 för att klara ligan ,,för det är en shiny B) jag tror inte man får skriva så här så säg till mig då,, för jag vill inte ha en varning ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Som sagt jag kan erbjuda en Shiny Piloswine i Lv.100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 coolt med en shiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Som sagt jag kan erbjuda en Shiny Piloswine i Lv.100. ok när ska vi byta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Som sagt jag kan erbjuda en Shiny Piloswine i Lv.100. ok när ska vi byta När som helst.Är ivrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 skacka pm när du loggar in med jag också är inne,, och du får inte byta tillbaka som du gjorde förra gången <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 lyckostar som har en shiny :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Du kan kanske få en av mig gratis.Jag klonar massor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 hur klonar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 På Emerald.Det är så långtråkigt att göra det på GTS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) :o va funkar det för dig på gts Redigerat 7 Oktober 2007 av onix8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Jag har int testat men man kan klona en i taget på GTS.I Emerald kan man klona 5 samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg