Hoppa till innehåll

Halo 3 Bilder/filmer


xpliT
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gillar dock inte den hjälmen xplit. Ganska stort visir.

Man måste ju visa att man har låst upp alla achievements :rolleyes: Jag använder den också (för tillfället, jag gillar den inte helt heller).

 

Jag gillar hjälmen skarpt, visiret är coolt! Använder hjälmen plus katanan för att visa att jag klarat alla Achivemnets. ^^

 

Fick Overkill med svärd nyss när jag körde Lone Wolves, tog bilder men självklart så kommer de inte till bungie.net -.-

Självklart sa jag det till alla efter matchen, speciellt till han som undrade om vi kunde hjälpa han att få Steppin Razor inan vi började!

post-10204-1194125722_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 Frågor:

 

1. Hur får man Katanan?

 

2. Hur lägger man upp bilder från Bungie hit, alla sätt jag försökt på så blir det bara "dynamiska bilder kan inte vara i IMG taggen"

1. Lås upp alla achievements.

 

2. När du gör ett nytt inlägg, tryck på "Bläddra" knappen. Bläddra fram din bild, sen trycker du på "Ladda upp" knappen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 Frågor:

 

1. Hur får man Katanan?

 

2. Hur lägger man upp bilder från Bungie hit, alla sätt jag försökt på så blir det bara "dynamiska bilder kan inte vara i IMG taggen"

2. Om du har laddat upp bilden på imageshack så har du klistrat in fel länk i img taggarna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testar lägga in bilder nu då. :)

Har för övrigt en Exterminationvideo jag lyckats med uppladdad på Xbox Live.

Dödar hela motståndarlaget med en Overkill. :D

 

EDIT: Gjorde nu fel när jag sparade bilden. Kanske ändrar imorrn på Tekniken på skolan.

Gonatt. :)

Redigerat av Matski
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...