Matski Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Jag har bara 2 kvar. :/ Spartan Laser dubbeln och Overkill(tycker att jag borde fått den nu egentligen...) Båda har jag varit asnära på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Gillar dock inte den hjälmen xplit. Ganska stort visir.Man måste ju visa att man har låst upp alla achievements :rolleyes: Jag använder den också (för tillfället, jag gillar den inte helt heller). Jag gillar hjälmen skarpt, visiret är coolt! Använder hjälmen plus katanan för att visa att jag klarat alla Achivemnets. ^^ Fick Overkill med svärd nyss när jag körde Lone Wolves, tog bilder men självklart så kommer de inte till bungie.net -.- Självklart sa jag det till alla efter matchen, speciellt till han som undrade om vi kunde hjälpa han att få Steppin Razor inan vi började! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 2 Frågor: 1. Hur får man Katanan? 2. Hur lägger man upp bilder från Bungie hit, alla sätt jag försökt på så blir det bara "dynamiska bilder kan inte vara i IMG taggen" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 2 Frågor: 1. Hur får man Katanan? 2. Hur lägger man upp bilder från Bungie hit, alla sätt jag försökt på så blir det bara "dynamiska bilder kan inte vara i IMG taggen" 1. Lås upp alla achievements. 2. När du gör ett nytt inlägg, tryck på "Bläddra" knappen. Bläddra fram din bild, sen trycker du på "Ladda upp" knappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 2 Frågor: 1. Hur får man Katanan? 2. Hur lägger man upp bilder från Bungie hit, alla sätt jag försökt på så blir det bara "dynamiska bilder kan inte vara i IMG taggen" 2. Om du har laddat upp bilden på imageshack så har du klistrat in fel länk i img taggarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Nej, jag undrar bara hur ni gör. Jag kan inte få något sätt att fungera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Spara bilden på skrivbordet eller nått sen så gör du som Wave sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Jag har inte kunnat spela på 5 dagar pga att min katt tugga sönder sladd jäveln! Men imorgon kommer jag kunna att spela :D Då kan jag ta bilder och visa dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Lite fler bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Oohh... katana... jag vill också ha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 (redigerat) Testar lägga in bilder nu då. :) Har för övrigt en Exterminationvideo jag lyckats med uppladdad på Xbox Live. Dödar hela motståndarlaget med en Overkill. :D EDIT: Gjorde nu fel när jag sparade bilden. Kanske ändrar imorrn på Tekniken på skolan. Gonatt. :) Redigerat 15 November 2007 av Matski Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg