rg_fuskare Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Jag har märkt att jag har inte slåts mot flera bosser som Kurt Ziza, Ice Titan osv och kan man möta Sephiroth i KH1, inte KH1 Final mix? OK så vad jag vill veta är vilka side bosser har jag missat och vad gör jag för att möta dem?
Johkie Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 jag har faktsikt ingen aning :P har själv bara mött, Phantom, Kurt Ziza, ice titan, sepphiroth och sephiroth på kh2. inte vad jag kan minnnas i lr fall
Pelleelle Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Skrivet 3 Oktober 2007 i kh2 e de ba sephy... men i kh2:fm+ är de 18 extrabossar O_O
rg_fuskare Skrivet 9 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 18 extra? Vet du vilka det är, jag har mött alla Org. XIII Bosser och jag vet att det finns den där Enigmatic Soldier (Terra)! Vilka är de andra?
Pelleelle Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 (redigerat) lexaeus siluette(stavning), vexen siluette(stavning), zexion siluette(stavning), marluxia siluette(stavning), larxene siluette(stavning), terra, alla organizaion XIII i cave of rememberance(heh, de va visst 19 extra xD, totalt 20 side bossar) Redigerat 9 Oktober 2007 av Yiazmat
rg_fuskare Skrivet 10 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 Men det visste jag, jag trodde det var nya karaktärer!
Rekommendera inlägg