Luxaxix Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Inte för att jag är mem, men när jag slåss i Wildy så ser dom alltid min fulll rune så när jag frågar om man ska fightas så säger dom typ: Jag slåss inte mot defense noobs! lite störande!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Då borde du träna din gubbe lite. har du def 40? Kör då din str till ungefär 70-80 och attacken till 50-60. Då blir du väll ungefär lv 70 och då kommer fler vilja slåss med dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Inte för att jag är mem, men när jag slåss i Wildy så ser dom alltid min fulll rune så när jag frågar om man ska fightas så säger dom typ: Jag slåss inte mot defense noobs! lite störande!!! Bli memb, ingen säger så i memb worlds efter som alla är def nubz i memb worlds. Igår sa jag till en kille som sprang när jag pkade han ; Freaking defence nuub ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Men jag slåss inte så ofta nuföritden och dessutom brukar de som kommer upp i lvl 50, träna defensen så det är lugnt, annars så slåss jag inte i wildy så mycket nu förtiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg