Gäst onix8 Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 hur gör man viktigt medelande Citera
Gäst InTech Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 Du kan tyvärr inte göra det , För att kunna göra det så måste man vara moderator, Eller admin.. Men om du gör en bra guide om något , Så kommer du KANSKE få vara med.. Och snälla, När du har såhär många saker att "undra" gör bara en tråd om det, och fråga alla frågor samtidigt.. Citera
Gäst onix8 Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) okej!! ska tänka på för att jag har gjort en vidoe hur man fångar HETERAN och så kunde jag skriva vilken väg man skulle ta Redigerat 3 Oktober 2007 av onix8 Citera
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 okej!! ska tänka på för att jag har gjort en vidoe hur man fångar HETERAN och så kunde jag skriva vilken väg man skulle ta Och det har på vilket sätt någonting med tråden att göra? Citera
TheUnnamed Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 Han ville ha det som viktigt medelande? tänk lite. Citera
Firecracker Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 hmm, i så fall skulle det nog finnas ca 18756 viktiga meddelanden. Citera
Gäst onix8 Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 det tror värkligen inte jag Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.