TheGreatest Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 vilket stort och fullt storage du har...mkt pengar i det också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 jag har en ranger och en necromancer.. problemet e att min ranger har as bra saker för min nercro.. Hur skickar jag den saken??? snälla svara om du vet!! Ifall du vill flytta saker som du har sagt så använder du ditt "storage", du måste betala 50g ifrån varje char. för att kunna komma in dit, har du kommit in i ditt "storage account" så behöver du bara dra sakerna som du skulle flytta in dit.:student: Heter själv : by the big butcher B) Ps. filen är vid storaget i min guild hall ds. hur orkar du köra interrupter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 interupters kan vara bra...men vad är det du har i ditt storage brevid salvage kitet?alltså 4 rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 ID kit väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Japp expert id kit är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fontamix Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 men daa.. förlåt att ja är lite låångsam ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 ah.. jo det kan vara sant :unsure: har aldrig köpt nåt expert id kit för det är onödigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 hehe By The big Butcher jag såg dig i vizunah square(local) nån dag sen ^^. hur gick ditt miss? jag och en annan knäckte och fick master(24 mins :P) mest tack vare mina mm skills antagligen... jag heter better then a suxon btw :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.