Dezen Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Jo, om man springer in i den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 "Du hittar inte kärleken. Kärleken hittar dig."Men om ingen "letar" efter kärkleken så kommer ju ingen hitta den.... Den kanske letar efter dig ^^? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Suck. Alla tog det jag skrev bokstavligen. Vad jag menade var att man inte kan tvinga fram kärleken. Kärleken växer fram (eller råkar springa in i en, whatever. Det tar tid innan det är kärlek.) Man märker när kärleken hittar en, och när man hittat den så tar man hand som den så att den inte försvinner. -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Suck. Alla tog det jag skrev bokstavligen. Vad jag menade var att man inte kan tvinga fram kärleken. Kärleken växer fram (eller råkar springa in i en, whatever. Det tar tid innan det är kärlek.) Man märker när kärleken hittar en, och när man hittat den så tar man hand som den så att den inte försvinner. -.-'alltså ingen fattar ja har hittat kärleken...f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 måste du skriva f*n i varenda mening? I alla fall, kyssen kommer automatiskt, vänta bara till rätt läge dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.