AntiVirus Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Tja. Jag har haft skitont i mina pungkulor dom sista dagarna. Jag snackade med min farsa och han sa att om man har gjort en misslyckad onanering (ingen sperma när man runkar osv.) så får man skitont i pungkulorna. Stämmer det? Han sa om du försöker runka när du inte fått din utlösning så får du ha ont i pungkulorna till du får din utlösning. Jag har dock fått min och jag vetifan hur länge jag kommer ha ont? 1. Hur länge kommer jag ha ont? Känner mig pissapinsamt att fråga det här, men ay captain. MHV Antivirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 kan va värk i sperma kanalerna ilr vad de heter. Om värken kvarstår så skulle jag kontakta närmsta ungdomsmottagning ilr vårdcentrall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Kan inte annat än skratta =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Visst skratta du på, men jag bryr mig inte :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 måste hålla med Dezen, Låter ganska komiskt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) få man skriva de på fuska.se äns? men testa att runka så det sprutar da kanske hjälper :D Redigerat 2 Oktober 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Haru blivit sparkad på kulorna på sistonde förestern? Blev sparkad mitt på kulorna i sjuan och de värkte typ i 1 vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Haru blivit sparkad på kulorna på sistonde förestern? Blev sparkad mitt på kulorna i sjuan och de värkte typ i 1 vecka Sparkad och sparkad, fått bollar och så på kulorna. Ajja, får se hur det blir i framtiden ty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Och du tror att några på ett spelforum ska kunna svara på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Och du tror att några på ett spelforum ska kunna svara på det? faktist större chans att få svar på ett spelforum än på lunarstorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Och vem är så j*vla dum att man frågar på lunarstorm där hänger ju bara 11 åringar typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 glöm inte tjej fjortisarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.