Lynott Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Tja. Jag har haft skitont i mina pungkulor dom sista dagarna. Jag snackade med min farsa och han sa att om man har gjort en misslyckad onanering (ingen sperma när man runkar osv.) så får man skitont i pungkulorna. Stämmer det? Han sa om du försöker runka när du inte fått din utlösning så får du ha ont i pungkulorna till du får din utlösning. Jag har dock fått min och jag vetifan hur länge jag kommer ha ont? 1. Hur länge kommer jag ha ont? Känner mig pissapinsamt att fråga det här, men ay captain. MHV Antivirus Du kanske satt dig på dom :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 (redigerat) Steril blir man inte av att runka tror jag. Eller jo, om man gör det typ 14gånger varje dag. Men runkar man så minskar man risken för sjukdommar osv. Gå till ungdomsmottagningen :)Lol, man kan inte bli steril utav runk, även om man har 24/7-maraton-runk Redigerat 12 Oktober 2007 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 12 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Tja. Jag har haft skitont i mina pungkulor dom sista dagarna. Jag snackade med min farsa och han sa att om man har gjort en misslyckad onanering (ingen sperma när man runkar osv.) så får man skitont i pungkulorna. Stämmer det? Han sa om du försöker runka när du inte fått din utlösning så får du ha ont i pungkulorna till du får din utlösning. Jag har dock fått min och jag vetifan hur länge jag kommer ha ont? 1. Hur länge kommer jag ha ont? Känner mig pissapinsamt att fråga det här, men ay captain. MHV Antivirus Du kanske satt dig på dom :D Haghaha omg. Har nte ont mer ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 (redigerat) Eller jo om man gör det 14 ggr per dag hah XD Redigerat 12 Oktober 2007 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.