ArgSnickare Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Ja, var annars? I menyn? :lol: bra svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Den där skullen på Cortana är skit svår. Man måste typ hoppa som h*lvete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 25 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Den där skullen på Cortana är skit svår. Man måste typ hoppa som h*lvete. den va aslätt tyckte jag. kan man bara gå in i terminals när man kör split screen eller singleplayer för det funkar iallafall inte på live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Den där skullen på Cortana är skit svår. Man måste typ hoppa som h*lvete. den va aslätt tyckte jag. kan man bara gå in i terminals när man kör split screen eller singleplayer för det funkar iallafall inte på live. Har du testad på live? För mig funkade det tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 jag körde 3 spelare live det funka ej =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Jag har 3 gold och 2 silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Vad gör man med dom flesta skullen? Te x grunts birthday party? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Asså man gör inget, man kan få mer poäng när man kör meta-game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 har 9/9 Gold skulls och 4/4 Silver skulls. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluschk Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 saknar 5 skulls(3gold,2silver) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 På grunts birthday party skull så ska det komma fyrverkirer om man sköt dom i huvudet elr nåt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Ja, har du inte den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg