SmeK Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Nej jag har inte äns halo 3... :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gaga Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Har hittat 7 skulls 2 silver och 4 guld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Har hittat 7 skulls 2 silver och 4 guld Öm, det blir 6 stycken... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gaga Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Du,Ni värkar ha bra koll på skullsen så ni,du kanske vet vart skullen på floodgate landar när man har skjutit flooden??? vet ni vart skullen på floodgate landar när man har skjutit flooden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Du behöver inte skriv två gånger... Om du gjort rätt så landar den på marken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Du behöver inte skriv två gånger... Om du gjort rätt så landar den på marken Annars landar den på taket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 skjut han precis när han tar sats, du måste skjuta EXAKT vid rätt tillfälle för om du skjuter för tidigt så är den kvar på taket, för sent och han hoppar iväg och om du skjuter rätt så kommer han att kasta iväg skullen en bit. men du kommer se vart den flyger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 (redigerat) Jag har alla utom silverskallen på the covenant Redigerat 27 November 2007 av Mac91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spiderpig Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Här kan ni skriva hur många skulls ni har hittat och vilka men ni behöver inte skriva om ni inte vill.... ähh bara skoja ni måste skriva! själv har jag hittat 2 gold och 1 silver 8 gold och 3 silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag har hittat alla guld förutom den som finns på " Cortana " och alla silver tror jag :) Skallen som flooden håller i handen hammnar oftast på taket om du skjuter honom vid rätt tidpunkt och sen rullar den ner på vägen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Min kompis har fått alla skullsen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg