Fality Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) Är det någon som kan nåt program som är likt Hamachi? edit: lr hur man skapar ett wan sj? Redigerat 2 Oktober 2007 av Fality Citera
Ozoon Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 ett wan är ett stort lan, easy as dell, mkt kabel ;) varför inte just hamachi då? Citera
Fality Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 för det skit programmet funkar inte. går det med VPN då? jag vill skapa ett virtuellt lan med min polare så vi kan lira piratkopierade spel tsms. :D Citera
Ozoon Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 hamachi fungerar utmärkt för mig, så antagligen du som gör fel, men sure, kör vlan. Citera
Fality Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 hamachi fungerar utmärkt för mig, så antagligen du som gör fel, men sure, kör vlan. de e inte jag som gör fel det e datajäveln, kan inte connecta även med firewall o shit avstängt, använder inte heller router. vetu hur jag fixar ett vlan? Citera
Ozoon Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 vet inte varför jag skrev vlan, då det används till helt andra grejor :P men vpn lär väl gå? bara favorisera nån VPN lösning och köra, i princip ;D Citera
Fality Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) vet inte varför jag skrev vlan, då det används till helt andra grejor :P men vpn lär väl gå? bara favorisera nån VPN lösning och köra, i princip ;D ja, men har googlat ett tag och hittar inte de som passar mej, skapade även en tråd på hamachi om mitt problem så länge. vetu hur man gör ett vpn då ? :P edit: länka går bra Redigerat 2 Oktober 2007 av Fality Citera
Ozoon Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 http://openvpn.net/ verkar vara nåt att prova, har dock inte provat detta själv, så kan nog inte hjälpa till så mkt, men får se^^ Citera
Fality Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) har provat det och var för svårt för mej att förstå (orka förstå). man fick bara en DOs där man skulle pressa in en massa olika ord. troru det går att skapa en vid "mina nätverksplatser"? Redigerat 2 Oktober 2007 av Fality Citera
Ozoon Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 windows ska ju ha nåt inbyggt så, kanske det, dock tenderar saker som MS gör att vara hälften så bra som mycket annat, men prova^^ Citera
Fality Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 windows ska ju ha nåt inbyggt så, kanske det, dock tenderar saker som MS gör att vara hälften så bra som mycket annat, men prova^^ funkade inte så bra, den kapade bara min primära anslutning så jag kunde inte använda internet. ;/ Citera
Ozoon Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 antagligen är det väl det den kommer göra ;D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.