AntiVirus Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Tja, jag säljer min Lil gosty. Den har varit med i Teamsweden (Känd rs klan) Den har Dragon scimitar och lite dragon pp+. Den har lite rare saker också. Members bank. Säljer för 1mil du ger först :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 kan ge dig 4k FuskMynt och 110k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Vill inte ha fuskamynt då jag inte har någon nytta av dom sorry, annars ganska bra deal :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Scam. Anmäld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 det behöver väll inte vara scam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Sharzor, har du bytt med honom eller? du kan inte säga att han scammar om du inte förlorat en mille på det. Visst, det luktar scamm ända in i mitt rum men man kan ändå inte anmäla honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 3 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Shiet asså. Fråga Warmonkey90 på rs (lvl 126), eller hoppah här på fuska och se om jag scammar :@. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Ofta man ger en gubbe med saker på och vill ha rs cash och vill ha pengarna först. Dumt att låta någon bli scammad innan man reagerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 jag tror att det är scam eftersom att han har member bank plus dragan p++ plus att han har dragon scimmitar plusa tt han är lvl 126 med bra saker på det kostar väl inte 1 mille det tror jag aldrig på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 5 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Dragon heter det ffs. Jag bryr mig inte, om ni inte vill ha vapen med den, så no need. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WarMonkey90 Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) Jag är warmonkey90. Och jag tror du har varit med i TeamSweden förut men har du varit det vet du att vi inte tillåter acc trading. Så den här gubben lär knappast kunna komma till oss igen. Sen köpa gubbar i spelet är en stor scamm risk Redigerat 6 Oktober 2007 av WarMonkey90 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Jag är warmonkey90. Och jag tror du har varit med i TeamSweden förut men har du varit det vet du att vi inte tillåter acc trading. Så den här gubben lär knappast kunna komma till oss igen. Sen köpa gubbar i spelet är en stor scamm risk Do'h. Jag har inte varit med i TS på flera(?) månader. Jag sa att den har VARIT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg