garkan Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Jag började få detta problem idag när jag satt och spelade i jonkoping-online . Hur tar man bort Steam Connection lost . För er som inte vet vad det är så är det ett error som kommer efter 3 minuter som du spelar på en server , ibland kommer den direkt när du joinar . snälla hjälp!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Jag började få detta problem idag när jag satt och spelade i jonkoping-online . Hur tar man bort Steam Connection lost . För er som inte vet vad det är så är det ett error som kommer efter 3 minuter som du spelar på en server , ibland kommer den direkt när du joinar . snälla hjälp!! Steam Connection lost? jag brukar få "error vertifying steam id ticket" eller nått sånt ibland när jag kör cs, efter det kan man inte spela på hela dan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Jag började få detta problem idag när jag satt och spelade i jonkoping-online . Hur tar man bort Steam Connection lost . För er som inte vet vad det är så är det ett error som kommer efter 3 minuter som du spelar på en server , ibland kommer den direkt när du joinar . snälla hjälp!! Steam Connection lost? jag brukar få "error vertifying steam id ticket" eller nått sånt ibland när jag kör cs, efter det kan man inte spela på hela dan :( OT : Gå till steam mappen och radera Steam.dll . Steamregistry.blob så äre klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 http://www.serverhjalpen.info/showthread.php?t=24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg