iEliteCookie Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Har byt namn DantesAwakening adda mej :) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulliboy Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 själv så heter jag Pulliboy :lol: jag addar alla er om det är okej_D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 pulliboy :P jag addar dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 adda gärna mig! men jag ska till Egyptien i en vecka så ta inte bort mig bara för att jag inte är inne tack :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulliboy Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 ni får gärna adda mig:D Gamertag = Pulliboy :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) Min gamertag är: liromir Adda gärna! =) Tycker det där med en clan är en bra idé. Redigerat 1 Januari 2008 av Gizmoe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) Min gamertag är: liromir Adda gärna! =) Tycker det där med en clan är en bra idé. jaså det är du som addade mig! XD du har väldigt hög gamerscore. typ 100 ;) Redigerat 2 Januari 2008 av 940220 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SilentPrince Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 (redigerat) Är det nån som vet vilken playlist man ska vara på för att kunna få, t.ex.(achievements) Mongoose Mowdown eller Two for One????(gör double kill med ett spartan laser skott) Måste verkligen få reda på det!! Redigerat 14 Januari 2008 av SilentPrince Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LINKEN000 Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Vilken Rankad (inte social eller custom!) Playlist som helst (och i dom flesta fall Campaign med). Min gamertag e: Hawk Champion (med mellanslaget) Jag e kanske inte så bra fast ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 (redigerat) Har aldrig spelat online men kommer göra det imon eller till helgen. Gamertag: Torayami Fear the shadow of the tiger Redigerat 15 Januari 2008 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 (redigerat) Jag uppdaterar lite. Adda mig gärna så kan vi lira lite, om min internet funkar. Gamertag: Johns save Redigerat 16 Januari 2008 av Mosa1NaganT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Marcu9 ni kan adda min kompis om ni vill, han spelar halo 3 och heter simo9 (härmare XD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg