adde96 Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Kommer att skapa en ny GT inom någon vecka. Har dragit igång en Clan men några kompisar. H3E Frisk Kommer att skapa en ny GT inom någon vecka. Har dragit igång en Clan men några kompisar. H3E Frisk kan jag va me då adda mig isåfall mitt gt är adde111 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Adda gärna min bror Jocke P14. Jag kommer att skaffa live om en eller två månader, jag skriver min gamertag här då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darrow Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 jag vill vara med i klanen isåfall ;)Har addat dig nu, heter Silent Prince94 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Har satt igång igen nu, heter fortfarande PaperCorpse, adda mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 borde inte en gamertag tråd höra hemma i 360 forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg