Går ut och tar cykeln åker sen till en kompis kanske. När jag kommer till skolan som är 3 km bort flåsar jag p.g.a astma. Så min skol resa är inte kul. =(
Hur Kommer Du Till Skolan?
↗ till inläggetAhahahahaha fattar ni ? :D↗ till inläggetJaa vad lång du är :o Eller menar du din cykel? :ocyklar, är cirka 3km lång..
OT: Jag måste gå till tunnelbanan sen åka till slussen sen åka buss :P
Tar typ 1 timme.
Cykel 1 km, sen buss i 45 min.
Jag åker buss till skolan.
Det tar ungefär femton minuter till skolan.
jag cyklar!! min cykel låter alltid jämt i bakdäcket ibland! <_< skruvar åt skruven där bak men gick ej! B)
Tunnelbana dirr till Karlaplan, 20 min. ;o
Tar bussen nu när det blir för kallt att cykla, har skolbusskort. Det ca 6 min att åka buss och lite mer att cykla. :)
↗ till inläggetTar bussen nu när det blir för kallt att cykla, har skolbusskort. Det ca 6 min att åka buss och lite mer att cykla. :)
Önskar att jag också kunde åka buss just nu :P Så sjukt kallt att gå runt 2km.
↗ till inlägget↗ till inläggetTar bussen nu när det blir för kallt att cykla, har skolbusskort. Det ca 6 min att åka buss och lite mer att cykla. :)
brr klä på dig ordentligt då =D
Cyklar oftast, åker bil när jag kan, och ibland går jag. Skulle det inte gå att åka bil och vara hemskt väder så blire buss.
↗ till inläggetKlä på dig ordentligt och spara på miljön :D↗ till inläggetTar bussen nu när det blir för kallt att cykla, har skolbusskort. Det ca 6 min att åka buss och lite mer att cykla. :)
Åker buss till skolan nu, miljövänlig buss dessutom.
Cyklar varje dag, ca 768 m efter en kort beräkning igår ^
Åker tåg.
Åker buss ;)
Cykel.
Cykel när det inte är snö eller is annars går jag.
Bil dit, buss hem. 2 mil.
Går till en spårvagnshållplats, åker en station byter där till buss. Går på cirka 30-40 min beroende på trafiken.
Första pendeltåg i 15 minuter. Sedan buss i 10 min.
Bor ganska nära... Tar typ 10-20min att gå dit.