Snart så kör jag moped till skolan istället ( Inte varje dag )
Hur Kommer Du Till Skolan?
stapplar fram som en zombie
Cyklar ut te en buss. Åker med den bussen ett tag. Hoppar av å väntar på en annan buss. Åker med den ett tag och hoppar av vid skolan.
På vintern går jag för det mesta, sen när snön försvinner drar man väl fram cykeln..
Åker buss till stan, och sen därifrån till skolan
↗ till inläggetgood stuff ;)Åker buss till stan, och sen därifrån till skolan
Moped, trots att jag bara har typ 500 m till skolan :P
Lat eller, själv så åker man bil och ibland buss. Ska snart börja cyckla. Har 7km till skolan.
Cyklar ^^
Det är oftast kul, men ibland regnar det :(
Åker buss, det är 1,5 mil :D
Cycklar
Går/Åker Buss på Vintern
Cyklar på sommarn
Jag cyklar varje dag 8)
Är cykeln paj snor jag syrrans , är den paj så går jag eller skjutsar mig själv och Lollo/Carro genom att smöra för dem halvvägs till skolan :c
Har inte speciellt långt, till skolan är det typ 4 uppförsbackar :'>>>
Jag går väl lugnt till skolan som ligger ett par hundra meter från mitt hus.. ^^
..Om jag inte råkar försova mig, då trotsar jag tidslagen genom att springa så fort att jag på något sätt kommer fram till skolan någon minut före jag sticker iväg hemifrån...
går till skolan som är 300m från mitt hus :P
åker bil oftast med pappa :)
btw: tänka sig att min gammla tråd fortfarande ligger uppe :]
Buss -> Spårvagn - Gå 100 meter ;D
Åker moped typ 2 ggr i veckan, annars cyklar jag, t.ex. på vintern. Jag har nog inte åkt bil till skolan sen 5:an :P
Går, cyklar elr bil. Med cykel tar det max 10 min, när man går tar det max 15 min när man tar bilen max 3 min
Bil eller buss, ungefär 1 mil till skolan. Det tar ungefär 10 - 15 minuter med bil och 20 - 25 med buss.