Em0Iz4Atreyu Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Någon som skulle vilja klara av dragon slayer åt mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 okej, hur mycket får jag?(rs cash) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 vilken combat lvl e du i då? du ska helst ha bra saker också för man ska döda en demon eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 4 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 ja e lvl 40, 44 i magic,33 i ranged och i str,def och atc... prayer 13...och bra saker? vad behöver ja?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 full addy, + vapen eller full mage + chaos runor eller kan du använda death? det bästa ellafall och fire runor eller runor till bästa battlemagin ellafall, massa lobs, swordfish du kan oxå skicka med range armour + pilbåge och pilar, 11K. har du klarat nånting än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Menar du att någon ska få gå in på din gubbe och klara åt dej eller bara guida dej i spelet? Jag rekommenderar iaf att du använder en crossbow + antidragon shield när du ska döda Elvarg eftersom min magic knappt skadade Elvarg när jag skulle göra Dragon Slayer med min andra gubbe. Range funkade bättre, men jag varnar dej, det kan vara svårare än du tror att döda draken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 tipsar dig om att ha bra strength defence o prayer saker du kan ha:mithril platebody o platelegs,addy scimmy willow longbow ,150 mithril/steel arrows Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 jag kan göra åt dig skicka pm till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slangen Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Någon som skulle vilja klara av dragon slayer åt mej? Lyssna träna din str lite mer..... sen köp str pots gå me magic kläder lr addyfull & En antidragonshield ta de bästa vapen du kan hålla ta me dig tele och mycket food när du slåss mot han SAFA INTE DÅ DÖR DU LÄTTARE Allstå om du har t.e.x 20/60 hp då ska du äta men inteo m du har 55/60 skit i om ditt liv går lite ner men inte för långt ner ta medig en kompis som kan fixa tbx dina saker om du dör som har gjort dragon slayer som kan göra telenactig grab lr va f*n de stavas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemonhej Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Någon som skulle vilja klara av dragon slayer åt mej? Lyssna träna din str lite mer..... sen köp str pots gå me magic kläder lr addyfull & En antidragonshield ta de bästa vapen du kan hålla ta me dig tele och mycket food när du slåss mot han SAFA INTE DÅ DÖR DU LÄTTARE Allstå om du har t.e.x 20/60 hp då ska du äta men inteo m du har 55/60 skit i om ditt liv går lite ner men inte för långt ner ta medig en kompis som kan fixa tbx dina saker om du dör som har gjort dragon slayer som kan göra telenactig grab lr va f*n de stavas men lol!! jag klarade han när jag var i combat lvl 43 och hade full steel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 tipsar dig om att ha bra strength defence o prayer saker du kan ha:mithril platebody o platelegs,addy scimmy willow longbow ,150 mithril/steel arrows Ja hade Mithril full, 400 mith arrows och Maple longbow innan ja blev scammad av PunkMantic ( hade mycket mer ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Men omg, jag scammade dig inte. Så j*vla osmart du är att ge ut lösenord kan vem somhelst scamma dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg