Gäst Aso100 Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 (redigerat) Hej! jag har nu klurat ut hur man kan logga in i 2 gubbar samtidigt i samma datorer utan någon program eller något! nu börjar programmet: steg 1:öppna 2 stycken runescape sidor och tryck på playgame på båda två steg 2:sedan trycker du på ena sidan så ska du ha unsigned applet det står längst nere och sedan high detail steg 3:på den andra ska du ha signed applet och high detail men det finns flera signed applet du ska välja den som är högst upp :) steg 4:på båda sidorna ska du ha samma värd och sedan är det bara att logga in i samma gubbe Redigerat 4 Oktober 2007 av Aso100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Coolt. Jag tänker inte testa eftersom det är förbjudet att göra det på Rs. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Men lol!! alla vet ju det redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Men lol!! alla vet ju det redanNews report!! INTE JAG. Sluta säga att alla vet nåt för alla vet faktiskt inte!! .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 rätt idiotiskt egentligen eftersom man säkert blir anmäld då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 men hur kan man veta om man har 2 stycken användare samtidigt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Men det kan väll bara admin eller en moderator se om man loggar in på samma data? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 vfr finns det då anmäl "muliple loggin" eller nått sånt bland vanliga spelare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 vfr finns det då anmäl "muliple loggin" eller nått sånt bland vanliga spelare?För att man kanske talar om det för någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 vfr finns det då anmäl "muliple loggin" eller nått sånt bland vanliga spelare?För att man kanske talar om det för någon? Men ofta att man då går runt å säger "öjj jag har loggat in med 2 gubar på samma data". ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Aso har precis gjort det elller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 nej jag är inte så dum att jag säger till folk att jag loggar in i 2 acc samtidigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg