Luxaxix Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Nej men du skrev väl det här eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Coolt. Jag tänker inte testa eftersom det är förbjudet att göra det på Rs. :Pmenar inte dig jag pratar om aso100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 (redigerat) I'd lol'd. Går inte vara på samma gubbe *2 på samma gång. 2 olika kan gå. Annars finns det ett trick att man loggar bara in på 2 olika världar på samma gång. Fungerar perfekt, aldrig blivit anmäld eftersom hur fasen skulle nån kunna vet det? ;P Redigerat 8 Oktober 2007 av Sharzor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Man kan ju också göra som jag gör. Jag har Explorer, Firefox och Safari. (Webbläsare) De e bara o logga in i ett acc på tex. Firefox. och in på ett annat acc i Safari. och tillochmed ett tredje acc via explorer. Det funkar för mig iaf. Men brukar aldrig va inne på 3 samtidigt. BTW :iluvff: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg